مسابقه نشریه دیواری «غدیر برترین عید» در کانون‌های (فهما) استان خراسان رضوی برگزار شد
مسابقه نشريه ديواري «غدير برترين عيد» در کانون‌هاي (فهما) استان خراسان رضوي برگزار شد

مسابقه نشریه دیواری «غدیر برترین عید» در کانون‌های (فهما) استان خراسان رضوی برگزار شد

مسابقه نشريه ديواري «غدير برترين عيد» با هدف بزرگداشت عيد امامت و ولايت در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي برگزار شد.
شناسه خبر : 14829 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

«علیرضا رادمان» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان خراسان رضوی، با بیان اینکه واقعه غدیرحادثه اى تاریخى نیست كه بتوان در كنار دیگر وقایع بدان نگریست، اظهار کرد: غدیر تنها نام یك سرزمین نیست بلکه یك تفكر است، نشانه و رمزى است كه از تداوم خط نبوّت حكایت مى كند، غدیر نقطه تلاقى كاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار افزود: به منظور آشنایی بیشتر آحاد مرم با واقعه بزرگ غدیر به خصوص نوجوانان و جوانان مسابقه نشریه دیواری «غدیر برترین عید» به همت دفتر ستاد هماهنگی کانون های مساجد سبزوار و حمایت های ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

 

رادمان ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند، با تشکیل یک گروه ۳ نفری اقدام به تهیه نشریه دیواری کنند و از نمای کلی نشریه و هربخش آن به صورت مجزا یک عکس گرفته و از طریق شبکه های اجتماعی بشماره ۰۹۰۳۴۵۰۶۹۴۴ حداکثر تا پایان مرداد ماه ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد سبزوار تاکید کرد: اگر نشریه پس از اتمام در یکی از مساجد نصب شود، از تهیه کنندگان آن تقدیر ویژه می شود.