دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا از وظایف مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است
ديدار و تکريم از خانواده معظم شهدا از وظايف مهم کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است

دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا از وظایف مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است

ابدالي تکلو با اشاره به برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: ديدار و تکريم از خانواده معظم شهدا از وظايف مهم کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 14830 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، «محمد ابدالی تکلو» عصر( ۱۴ مرداد) در دیدار با خانواده شهیدان یعقوبی از شهدای دفاع مقدس، با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای است که همه ما در برابر ایثار و از خودگذشتگی آنها بر عهده داریم، گفت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد تکریم و دیدار با خانواده شهدا است چراکه  آسایش و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای گرانقدر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: این موضوع مهمی است که باید برای نسل امروز تبین شود و آنها باید بدانند که اگر امروز می توانند در امنیت زنذگی کنند آن را مرهون کسانی هستند که از جان خود گذشتند.

 

وی اظهارکرد: ما باید روحیه ایثار وشهادت را در نسل امروز تقویت کنیم و با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی وهنری مساجد جوانان و نوجوانان هستند این رویکرد در برنامه های کانون دنبال شود.

 

ابدالی تکلو بیان کرد :طرح ملی سه شنبه های تکریم هم با این رویکرد است که هر هفته با خانواده های شهدا دیدار داشته باشیم و از ایثار و صبوری این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.