تجلیل از خانواده شهید دفاع مقدس «عباسعلی شرافتی» در خلیل‌آباد
تجليل از خانواده شهيد دفاع مقدس «عباسعلي شرافتي» در خليل‌آباد

تجلیل از خانواده شهید دفاع مقدس «عباسعلی شرافتی» در خلیل‌آباد

طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در منزل خانواده شهيد «عباسعلي شرافتي» در خليل آباد برگزار شد.
شناسه خبر : 14833 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۶


مدیر ستاد هماهنگی کانون ها فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در منزل خانواده شهید «عباسعلی شرافتی» برگزار شد.

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خراسان رضوی محمد ابدالی تکلو در دیدار با خانواده شهید عباسعلی شرافتی در خلیل آباد که در راستای طرح سه شنبه های تکریم برگزار شد،افزود: طرح سه شنبه های تکریم از خانواده های شهدا آغاز شده و در آینده نیز در خصوص فعالین فرهنگی، اجتماعی، دانش آموزان ممتاز، خیرین و افراد اثر گذار در جامعه اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم از جمله طرح های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طی شش هفته گذشته در سطح استان و کشور اجرا می شود.

ابدالی تکلو با بیان اینکه هر هفته در یک شهرستان در منازل یکی از خانواده شهدا حضور پیدا می کنیم، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون ها فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: خانواده های شهدا چراغ راه هستند و نباید فراموش کنیم که چه خون هایی ریخته شد و چه خانواده هایی عزیزان خود را از دست دادند که امروز ما در این کشور امنیت داریم.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در قالب یک رویداد محله محور و خانواده بنیان اجرا می شود، اذعان کرد: طرح سه شنبه های تکریم از خانواده های شهدا آغاز شده و در آینده نیز در خصوص فعالین فرهنگی، اجتماعی، دانش آموزان ممتاز، خیرین و افراد اثر گذار در جامعه اسلامی ادامه خواهد داشت.

ابدالی تکلو در پایان عنوان کرد: شهید «عباسعلی شرافتی» سال  ۱۳۵۰ در شهر علی­آباد­کتول متولد شد و در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در در منطقة عملیّاتی ام­الرصاص در جریان عملیّات والفجر جاودانه شد.