کانون ندای توحید بردسکن سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد
کانون نداي توحيد بردسکن سبد غذايي بين نيازمندان توزيع کرد

کانون ندای توحید بردسکن سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

سومين مرحله از رزمايش کمک هاي مومنانه در کانون نداي توحيد اجرا ميشود.
شناسه خبر : 15263 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

مدیر کانون ندای توحید:
کانون ندای توحید بردسکن سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

ابراهیم نژاد گفت:با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب ‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، گفت:کانون ندای توحید بردسکن سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

«محسن ابراهیم نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما ) خراسان رضوی ،  ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت: ۱۰ بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ندای توحید بردسکن افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

وی گفت:شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

ابراهیم نژاد با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ندای توحید بردسکن بیان کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان مسجد خدمت رسانی در تمامی بحران ها را جزء وظایف خود می داند لذا کانون فرهنگی هنری ندای توحید بردسکن در بحران کرونا علاوه بر انجام فعالیت هایی در راستای مبارزه با کرونا، از نیازمندان هم غافل نشده است.