برگزاری مسابقه عکس و پویش#محرم_در_خانه در کانون فرهنگی و هنری شهدای رازی مسجد امام رضا(ع) قزلقارشی
برگزاري مسابقه عکس و پويش#محرم_در_خانه در کانون فرهنگي و هنري شهداي رازي مسجد امام رضا(ع) قزلقارشي

برگزاری مسابقه عکس و پویش#محرم_در_خانه در کانون فرهنگی و هنری شهدای رازی مسجد امام رضا(ع) قزلقارشی

مسابقه و پويش بزرگ #محرم_در_خانه در کانون‌هاي فهما شهرستان جوين برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 15272 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

« فاطمه صادقی » مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای رازی شهرستان جوین در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما ) خراسان رضوی گفت : مسابقه بزرگ عکس و پویش #محرم_در_خانه به مناسبت ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) در کانون های فرهنگی هنری شهرستان جوین برگزار میشود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای رازی با بیان اینکه این مسابقه با محوریت خانواده برنامه ریزی شده ، افزود : این مسابقه در سه بخش عزاداری خانوادگی و تزئین محرمی سردرب خانه  و تزئین محرمی فضای داخل خانه برگزار میشود. که بایستی شرکت کنندگان در پویش تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با هشتک #محرم_در_خانه منتشر کنند.

 


خانواده ها برای شرکت در این مسابقه ، تعداد ٣ عکس از بهترین عکس های خود را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت در پیام رسان های ایتا و سروش و روبیکا به آیدیammar1_admin ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای رازی بیان داشت : به ٣ خانواده برتر هر کدام یک پک فرهنگی شامل (تیشرت و شال محرم کودکانه و بزرگسال، سربند، کتاب و...) به ارزش ١۵٠٠٠٠٠ ریال اعطا می شود.

 

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار ٩٩/۶/١۵ خواهد بود و  زمان اعلام نتایج  در تاریخ ٩٩/۶/٢٠  در کانال فرهنگی عمار در پیام رسان ایتا، سروش و روبیکا  به آدرس

می باشد .@ammarejovein