تلویزیون زنده اینترنتی «مسیر عاشقی» توسط کانون فرهنگی هنری صراط راه اندازی شد
تلويزيون زنده اينترنتي «مسير عاشقي» توسط کانون فرهنگي هنري صراط راه اندازي شد

تلویزیون زنده اینترنتی «مسیر عاشقی» توسط کانون فرهنگی هنری صراط راه اندازی شد

تلويزيون زنده اينترنتي «مسير عاشقي» به همت کانون فرهنگي هنري صراط دانشگاه علوم پزشکي گناباد راه اندزاي شد.
شناسه خبر : 15954 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی: کانون فرهنگي هنري صراط دانشگاه علوم پزشکي گناباد با راه‌اندازي تلويزيون زنده اينترنتي «مسير عاشقي» تلاش کردند تا مسير عاشقي به خاندان اهل بيت(ع) را تا شهرها و منازل دانشجويان برسانند.

 

باقری گفت: در برنامه «مسير عاشقي» تلاش کرديم تا ضمن افزايش شعور و بصيرت حسيني درنسل جوان، نمونه و مدل جديدي از عزاداري را ارائه کنيم.

 

مدير کانون فرهنگی هنری صراط شعور افزود: تلاش کرديم تا با ارائه سخنراني کوتاه و پرمحتواي کارشناس مذهبي با زبان نسل جديد، مداحي پرمغز و پرمحتوا بر اساس مستندات دقيق، معرفي کتاب و بيان بخش‌هايي از واقعه کربلا در اين برنامه، در کنار افزايش آگاهي و معارف نسل جوان، دلدادگي و پيوستگي آنها با خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را افزايش دهيم.

 

باقري با تاکيد بر لزوم تقويت هيئت‌هاي مذهبي دانشجويي، خاطرنشان کرد: هيئت‌هاي مذهبي دانشجويي بستر مناسبي براي انتقال محتوا و مفاهيم عاشورا به نسل جوان و حفظ عزاداري‌ها از مسير انحراف هستند.

 

تهيه کننده برنامه «مسير عاشقي» با بيان اينکه متاسفانه در سومين شب اجرا، صفحه اختصاصي اين برنامه از سوي اينستاگرام مسدود شد، اظهار کرد: انجام اين گونه اقدامات از سوي شبکه‌هاي اجتماعي خارجي نشان از ترس و واهمه آنها از فعاليت‌هاي مذهبي جوانان مومن و انقلابي است.

 

باقري ادامه داد: ترس دشمن از اين است که خروجي هيئت‌هاي دانشجويي مذهبي، افرادي مؤمن و متعهد به ارزش‌هاي اسلام و انقلاب هستند.