برنامه‌های مسجدمحور در شهرستان کاشمر به مناسبت هفته دفاع مقدس
برنامه‌هاي مسجدمحور در شهرستان کاشمر به مناسبت هفته دفاع مقدس

برنامه‌های مسجدمحور در شهرستان کاشمر به مناسبت هفته دفاع مقدس

توکلي از برگزاري برنامه‌هاي متعددي در شهرستان کاشمر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاري فعاليت هاي مسجدمحور از جمله اين برنامه ها محسوب مي شود.
شناسه خبر : 16461 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

«علی توکلی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان خراسان رضوی،  با تاکید بر اینکه پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که نوجوانان و جوانان مساجد در این برنامه مشارکت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مساجد دارند، گفت: برنامه های متنوعی ویژه هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد کاشمر برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که نوجوانان و جوانان مساجد در این برنامه مشارکت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مساجد دارند، گفت: برگزاری آئین تلاوت نور و جلسات قرانی محفل انس با قرآن در مساجد شهرستان و اهدا ثواب قرائت یک صفحه قرآن کریم به روح پرفتوح شهدا از جمله برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

توکلی گفت:  برنامه غبارروبی مزار شهدا در آرمگاه شهید مدرس (ره) و شهدای گمنام در شهر ریوش و گلزار شهدای روستاه های بخش مرکزی توسط کانون های مساجد از جمله برنامه های ویژه در هفته دفاع مقدس می باشد.

 

وی ادامه داد: بخش نقاشی کودکان، توزیع بروشور بیانیه گام دوم انقلاب و نقش مساجد، اهدا بسته های فرهنگی و تبیین نقش و جایگاه کانون های مساجد و برنامه سه شنبه های تکریم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس از دیگر برنامه های فرهنگی در این ایام است.

 

توکلی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد، افزود: برنامه های فرهنگی متنوع از جمله برگزاری یادواره و یادمان های شهدا در مساجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر اظهار داشت: تزئین و فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در مساجد به همین مناسبت خواهد بود.