برگزاری یادواره شهدا به همت کانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد
برگزاري يادواره شهدا به همت کانون فرهنگي هنري نداي اسلام خليل آباد

برگزاری یادواره شهدا به همت کانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد

يادواره شهدا با عنوان «آبروي محله» در کانون نداي اسلام خليل آباد برگزار شد
شناسه خبر : 16976 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

«سعید پریشان توندری» در گفتگو ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک مقطع پر افتخار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهارداشت: حضور به موقع مردم در صحنه موجب دفاع جانانه از نظام اسلامی شد و حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

 

مدیر کانون ندای اسلام خلیل آباد با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی ‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه خود ادامه می دهد، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار مردم سلحشور ايران است.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری و پیروی محض از امام و ولایت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهارکرد: امروز این عزت و افتخار به برکت ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده است ‌و همه باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

 

پریشان توندری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور یکی از بزرگترین و برجسته ‌ترین افتخارات ملتی مجاهد و مظلوم و البته انقلابی نوپا و آزاد است، گفت:همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» در کانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد برگزار شد.

 

مدیر کانون ندای اسلام خلیل آباد با تاکید بر اینکه تلاقی هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری امام حسین (ع) شور و حال مضاعفی به فرهنگ مقاومت و ایثار در بین ملت عزیز ایران اسلامی بخشیده است، افزود: صدام جنایتکار جنگ تمام عیار هشت ساله را به تحریک استکبار جهانی با هدف برانداختن نظامی نوپا و مقدس به راه انداخت.