کانون فرهنگی هنری شهدای عارف آباد کاشمر در رزمایش کمک مومنانه حضور گسترده ای دارد
کانون فرهنگي هنري شهداي عارف آباد کاشمر در رزمايش کمک مومنانه حضور گسترده اي دارد

کانون فرهنگی هنری شهدای عارف آباد کاشمر در رزمایش کمک مومنانه حضور گسترده ای دارد

۲ هزار پرس غذا توسط کانون شهداي عارف آباد تهيه و بين نيازمندان توزيع شد
شناسه خبر : 17645 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

امیان عارفی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری نماز گزاران مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای روستای عارف آباد با محوریت مسجد چهارده معصوم روستای عارف آباد کاشمر که در بخش مرکزی دهستان بالا ولایت واقع شده است، برنامه های کمک به نیازمندان را اجرا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای عارف آباد» کاشمر افزود: دو هزار غذای گرم در روز ۲۸ صفر همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) تهیه و با تاسی از پیامبر مهربانی بین نیازمندان روستا توزیع شد.

 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با محوریت مسجد برنامه های کمک به نیازمندان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس و با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری همچنان در میدان مبارزه با کرونا حضور خواهیم داشت و به یاری خدا این ویروس را شکست می دهیم.

 

غلامیان عارفی اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.