افزایش همکاری ستاد فهما و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی
افزايش همکاري ستاد فهما و اداره کل کتابخانه‌هاي عمومي استان خراسان رضوي
با امضای تفاهم‌نامه مشترک صورت پذیرفت؛

افزایش همکاری ستاد فهما و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی

ستاد فهما و اداره کل کتابخانه‌هاي عمومي استان خراسان رضوي با امضاي تفاهم‌نامه مشترک همزمان با هفته کتاب، همکاري و تعامل مضاعف خواهند داشت.
شناسه خبر : 19895 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل کتابخانه های عمومی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی به امضا رسید.

 

«محمد ابدالی تکلو»  در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه مذکور طی سخنانی اظهار کرد: همواره یکی از ذغدغه های مجموعه ستاد فهمای استان تفاهم و ایجاد فضای هم افزایی میان کانون های فرهنگی هنری مساجد و تشکل ها ‌و ادارات فرهنگی که در مسجد فعالیت می کنند، بوده است که خوشبختانه با امضای این تفاهم نامه این هم افرایی شکل خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: امیدواریم ستاد فهما به عنوان بازوان اصلی اجرای فعالیت های فرهنگی در مساجد به همراه کتابخانه های عمومی که با فضای جدید اداره کل تبدیل به یک فرهنگسرا شدند و انواع برنامه های فرهنگی را برگزار می کنند، هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

 

ابدالی تکلو  هدف از امضای تفاهم نامه را در مرحله اول ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد فتح بابی برای این مهم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه در مرحله اول جامعه به سمت فرهنگ کتابخانی ترغیب خواهد شد و در مرحله بعد برنامه های فرهنگی مشترک مانند یادواره شهدا و مسابقات کتاب و کتاب خوانی برگزاز خواهد شد.