برگزاری بیش از دوره آموزشی آنلاین در کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری
برگزاري بيش از دوره آموزشي آنلاين در کانون فرهنگي هنري ابوذر غفاري

برگزاری بیش از دوره آموزشی آنلاین در کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری

کلاس هاي آموزشي آنلاين در رشته هاي مختلف از جمله هنرهاي دستي، آشپزي در کانون فرهنگي هنري ابوذر غفاري برگزار مي شود.
شناسه خبر : 20197 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

 به گزارش ستاد ارتباطات رسان هاي (فهما) خراسان رضوي، مهدی احمديان اصل با اشاره به شيوع بيماري کوويد -19 و رعايت مسائل بهداشتي که در رأس آن عدم حضور در مکان هايي که تجمع در آنها باعث شيوع بيشتر اين بيماري مي شود، بيان کرد: اين بيماري باعث شده است تا آموزش هاي حضوري کمرنگ شود و توجه به برگزاري کلاسهاي آموزشي به صورت مجازي در اولويت برنامه هاي آموزش کانون قرار گيرد .


مديرکانون ابوذرغفاري با بيان اين نکته که آموزش ها در کانون به قوت خود باقيست و فقط به صورت مجازي و آنلاين برگزار مي شود، افزود: برگزاري کلاس هاي آموزشي از جمله مهد قرآن، دوره هاي آموزشي هنرهاي دستي، آشپزي و... در حال برگزاري ست و تقريبا بيش از 100 نفر از اين آموزش‌ها بهره مند مي شوند


وي افزود: بيش از 10 دوره آموزشي تا پايان سال درنظر گرفته شده که از طريق فضاي مجازي  و بصورت کاملا رايگان به علاقمندان ارائه مي گردد.


مدير کانون با بيان اينکه اميدواريم به مدد الهي هرچه زودتر از شر اين ويروس منحوس خلاص شويم اظهار داشت:در اين شرايط کانون‌ها باید با استفاده از ظرفيت هاي خود، خلاقيت و ابتکار دست بکار شوند و از فرصت پيش آمده براي پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بهره ببرند.