۱۵۰ مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد خراسان رضوی صادر شده است
۱۵۰ مجوز الکترونيک براي کانون هاي مساجد خراسان رضوي صادر شده است
در راستای برگزاری طرح ملی ایران قوی؛

۱۵۰ مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد خراسان رضوی صادر شده است

ابدالي تکلو از صدور۱۵۰ مجوز الکترونيک براي کانون هاي مساجد خراسان رضوي در راستاي اجراي طرح ملي ايران قوي خبر داد.
شناسه خبر : 20348 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان با بیان اینکه مجوز الکترونیکی برای فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صادر می شود، گفت: این مجوزهای الکترونیکی بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری باید با مراجعه به بخش کاربری کانون به نشانی «پرتال بچه‌های مسجد» نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، بیان کرد: اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۸۰۰ کانون در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 330 کانون برای دریافت مجوز الکترونیکی اقدام کرده اند که تا کنون 155 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد خراسان رضوی صادر شده است.

 

ابدالی تکلو برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، داشتن امام جماعت و تکمیل اطلاعات ارکان کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه سامانه «بچه‌های مسجد» فضایی را فراهم کرده تا کانون‌ها بتوانند از طریق فضای مجازی موارد اداری مربوطه را پیگیری کرده و رفت و آمد آنان به مرکز استان به حداقل برسد، گفت: با توجه به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و براساس قانون باید مجوز مجدد برای فعالیت کانون ها صادر شود.

 

وی با بیان اینکه صدور مجوز مجدد با تغییراتی همراه است که هم می تواند برای کانون های فرهنگی هنری نوید بخش و هم در مسیر اجرا چالش هایی به همراه داشته باشد، گفت:با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم، مجوز کانون های فرهنگی هنری به صورت آنلاین و در اسرع وقت صادر می شود.