توزیع 100 بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه؛
توزيع 100 بسته معيشتي در سومين مرحله از رزمايش کمک هاي مومنانه؛

توزیع 100 بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه؛

«سميه نويديان» از اهداي 100بسته معيشتي در راستاي طرح ملي ايران قوي توسط بچه هاي کانون فرهنگي هنري علمدار کربلا (ع) خبر داد
شناسه خبر : 20412 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

« سميه نويديان» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی،  از اهداي 100بسته معيشتي در راستاي طرح ملي ايران قوي توسط بچه هاي کانون فرهنگي هنري علمدار کربلا (ع) خبر داد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري علمدار کربلا (ع) اظهار داشت: اين امر خيرخواهانه به همت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)،کانون فرهنگي هنري علمدار کربلا (ع) و با مشارکت خيرين و پايگاه مقاومت بسيج بلال مسجد صورت پذيرفت.

 

وی  گفت: در روايت هاي مختلف بر اهتمام ورزيدن به امور مسلمين تأکيد بسياري شده تا جايي که ايجاد و تقويت روحيه خدمت به ديگران به عنوان يکي از اصول مهم تعليم و تربيت ديني معرفي شده است. وقتي از پيامبر بلند مرتبه اسلام درباره محبوب ترين بندگان نزد خداوند سؤال شد، ايشان فرمودند: محبوب ترين بندگان نزد خداوند، آن کسي است که سودش بيشتر به مردم برسد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري علمدار کربلا(ع) جغتاي اذعان داشت:برابر تدابير مقام معظم رهبري و با هدف کمک به خانواده هاي کم درآمد و آسيب ديدگان از بيماري کرونا،فعالان کانون و بسيج و مسجد در طي 10مرحله این بسته های غذايي را با رعايت کامل موارد بهداشتي تهيه و اهدا کردند.

 

نظري افزود : اقلام اهدايي شامل برنج، روغن، مرغ، رب، ماکاروني، قند، تن ماهي و... به ارزش هر بسته 400هزار تومان بوده که از محل کمک هاي خيرين و نمازگزاران هزينه شده است.

 

وي تصريح کرد: در راستاي حفظ شخصيت و آبروي نيازمندان توزيع بسته هاي اهدايي توسط جوانان کانون و مسجد و پايگاه به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل اين بزرگواران تحويل داده شد.