جریان‌سازی گفتمان انقلابی و فعالیت‌های فرهنگی در طرح ملی ایران قوی
جريان‌سازي گفتمان انقلابي و فعاليت‌هاي فرهنگي در طرح ملي ايران قوي

جریان‌سازی گفتمان انقلابی و فعالیت‌های فرهنگی در طرح ملی ایران قوی

ابدالي تکلو اظهار کرد: کانون ‌هاي مساجد خراسان رضوي مشارکت خوبي در طرح ملي «ايران قوي» داشته و با هدف جريان‌سازي گفتمان انقلابي و فعاليت‌هاي فرهنگي در طرح ملي ايران قوي حضور مستمر دارند.
شناسه خبر : 20782 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی گفت: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در قالب یکی از رواق ‌های دوازده گانه در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات شان نیز ذیل سامانه بچه ‌های مسجد ثبت خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت: طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد به گونه‌ای که همان قالب‌های دوازده ‌گانه تعریف شده‌ای که در قالب رواق ‌ها و شبستان‌ها در رویداد فهما طراحی شد بود در مورد طرح ملی ایران قوی نیز وجود دارد اما با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی».

 

وی اظهارکرد:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی مشارکت خوبی در اجرای این طرح به ‌منظور کسب عنوان پایتخت فرهنگ و هنر کشور دارند که امیدواریم بتوانیم با همت همه کانون ‌ها و ثبت فعالیت ‌ها در دومین سال اجرای طرح موفق به کسب عنوان پایتخت شویم.

 

ابدالی تکلو افزود: جریان سازی گفتمان انقلابی و فعالیت‌های فرهنگی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت ‌های فرهنگی هنری در سطح کانون ‌های مساجد مورد توجه طرح ملی «ایران قوی» است که در کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود:رویداد ملی ایران قوی به جریان سازي گفتمان انقلابی، اسلامی، سطح فعالیت ها و اجرای برنامه های گسترده مجازی در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است توجه دارد.