هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری منطقه پنج مشهد برگزار شد
هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري منطقه پنج مشهد برگزار شد

هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری منطقه پنج مشهد برگزار شد

جلسه توجيهي مديران کانون‌هاي منطقه پنج شهر مقدس مشهد در محل کانون فرهنگي هنري شهداي هسته اي برگزار شد.
شناسه خبر : 21072 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ؛جلسه توجيهي مديران کانونهاي منطقه پنج مشهد با حضور کارشناسان استانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  و مديران کانونهاي منطقه پنج در محل کانون شهداي هسته اي برگزار شد.


در اين جلسه حسن انتظاري کارشناس ساماندهی و شبکه سازی، در بيان اهميت ثبت فعاليت کانونها در سامانه بچه هاي مسجد و جديت در پيگيري مجوزهاي کانونها گفت: مديران کانونها بايد نسبت به ثبت فعاليتهاي خود در سامانه بچه هاي مسجد جديت بيشتري داشته باشند و اولويت اول خود را پيگيري دريافت مجوز کانون شرکت در طرح ملی ایران قوی قرار دهند.

 

در ادامه حجت الاسلام ولیزاده در مورد ثبت فعاليت کانونها در سامانه بچه هاي مسجد توضيحات کاملي را ارائه داده گفتند:  طرح ملی ایران قوی با چهار محور « قرآن و اهل بیت علیهم السلام » ، «مسجد و گام دوم انقلاب » ، « پیشرفت و امید به آینده » و « عزت و مقاومت ایرانی » از 22 آبان شروع شده و تا 22 بهمن در حال اجرا ست  .

ایشان با بیان اهمیت مشارکت کانون ها در طرح ملی ایران قوی افزودند : با توجه به محدوديت زماني طرح ايران قوي مديران کانونها اهتمام لازم را در خصوص ثبت فعاليتها را داشته باشند.
  این جلسه با پاسخگويي به سوالات مديران در اين زمينه به اتمام رسيد.