تجلیل از کار آفرین معلول در سه‌شنبه‌های تکریم کانون میعاد منتظران
تجليل از کار آفرين معلول در سه‌شنبه‌هاي تکريم کانون ميعاد منتظران

تجلیل از کار آفرین معلول در سه‌شنبه‌های تکریم کانون میعاد منتظران

کانون فرهنگي هنري ميعاد منتظران مشهد از کار آفرين معلول محله خود تجليل کرد.
شناسه خبر : 21075 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی؛ کانون فرهنگي هنري ميعاد منتظران مشهد از کار آفرين معلول محله خود تجليل کرد.

 

در راستاي اجراي برنامه سه شنبه هاي تکريم و تقدير از چهره هاي شاخص محلي ، کانون فرهنگي ميعاد منتظران اقدام به تکريم از کارآفرين معلول محله جناب آقاي غلامرضا کفاش کرد.

 

در اين مراسم که با حضور امام جماعت مسجد و مدير کانون و يکي از اعضاي هيات امنا مسجد برگزار شد ضمن ديدار و تقدير از ايشان ، درخصوص برنامه هاي کاري ايشان صحبت شد .


 «غلامرضا کفاش» کارآفرین موفق با بیان اهمیت تولید و اشتغال افزودند : درحال حاضر مشغول به توليد انواع ترشي مي باشد و همچنين با جذب سرمايه گذار خارجي و تامين زمين در چناران در حال اقدام به راه اندازي کارگاه توليد ادويه جات با برند ايراني مي باشد که پيش بيني ميشود 10 نفر در اين کارگاه مشغول به کار شوند .


وی همچنین با بيان اينکه زمينه توليد در بسياري حوزه ها وجود دارد اما متاسفانه جوانان به سمت کارهاي ديگر ميروند ، پيشنهاد ايجاد يک صندوق قرض الحسنه محلي را ارائه نمود که منجر به ايجاد اشتغال و کار آفريني محله شود .

 

گفتنی است طرح ملی سه شنبه های تکریم ، در جهت تجلیل و تکریم از خانواده ها شهداء وایثارگران و افراد شاخص و ممتاز مسجدی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال اجراست.
در پايان از اقدامات اين کارآفرين موفق تجليل به عمل آمد.