روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل به یوم الله شد
روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل به يوم الله شد

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل به یوم الله شد

ابدالي تکلو با بيان اينکه حماسه ۹ دي نماد عزت، استقلال و بصيرت مردم است، گفت: اين روز در تاريخ ايران اسلامي تبديل به يوم الله شد.
شناسه خبر : 21480 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، در مشهد ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید، حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

 

وی اظهارکرد:نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است، نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

ابدالی تکلو ادامه داد: نهم دی، روزی است که مردم نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در ۹ دی، حماسه ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، گفت: حماسه نهم دی یک بار دیگر نشان داد که زور و قدرت ملت الهی ایران از زور همه ابرقدرت‌ها بیشتر است و در این فتنه همه قدرت ‌ها پشت سر یک توطئه خطرناک و خیلی پیچیده آمدند، اما در مقابل عظمت ملت ایران زمین خوردند.