طرح ملی ایران قوی منجر به شکوفایی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سراسر کشور شد
طرح ملي ايران قوي منجر به شکوفايي فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در سراسر کشور شد

طرح ملی ایران قوی منجر به شکوفایی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سراسر کشور شد

بني اسدي، با اشاره به فعاليت‌هاي صورت پذيرفته با محور طرح ملي ايران قوي در استان‌ها گفت: اين طرح منجر به شکوفايي و بالندگي فعاليت هاي کانون هاي مساجد در سطح کشور شد.
شناسه خبر : 22042 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۳

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی: جلسه هماهنگی مدیران ستاد فهمای خراسان رضوی و شمالی و جنوبی  با محوریت طرح ملی ایران قوی با حضور «حمیدرضا بنی‌اسدی» مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مشهد برگزار شد.

 

بنی اسدی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از روند مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی ایران قوی، اظهار کرد: این طرح ملی به بالندگی و پویائی کانون های مساجد منجر شده است.

 

مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوربا اشاره به پیشتازی استان های خراسان رضوی و جنوبی و شمالی در اجرای طرح ملی ایران قوی گفت : رویداد ملی فهمای سال 1400 در حال برنامه ریزی است .

 

وی  با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی ایران قوی در ایام شیوع بیماری کرونا افزود : این طرح در شرایط کنونی کانون های فرهنگی هنری مساجد را در شرایط خوبی قرار داد.

 

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام سبزه کار مدیر ستاد فهمای خراسان جنوبی از اجرای موفق این طرح در کانون های مساجد این استان خبر داد و افزود : طرح ملی ایران قوی باعث رونق فعالیت های فرهنگی در مساجد شده است.

 

در بخش دیگری از این نشست، هاشم شیرازیان مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیزبا بیان اینکه کانون های مساجد خراسان شمالی در اولین رویداد ملی فهما به عنوان استان برتر در فعالیت های فضای مجازی شناخته شد گفت : برنامه ریزی مناسبی برای حضور کانون ها در این طرح در استان خراسان شمالی در حال انجام است.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه ابدالی تکلو، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان پیشتازی استان خراسان رضوی به  عنوان استان برتر در این طرح در منطقه 6 کشور افزود :7 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی جزء 25 کانون برتر کشوری هستند.

 

گفتنی است طرح ملی ایران قوی با چهار محور مسجد و گام دوم انقلاب – قرآن واهل بیت علیهم السلام – عزت و مقاومت ایرانی و پیشرفت و امید به آینده ، از 22 آبان تا 22 بهمن ماه 99 در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجراست.