طرح ملی ایران قوی فرصتی برای تربیت نسل مومن و شناسایی استعدادهای مسجدی است
طرح ملي ايران قوي فرصتي براي تربيت نسل مومن و شناسايي استعدادهاي مسجدي است

طرح ملی ایران قوی فرصتی برای تربیت نسل مومن و شناسایی استعدادهای مسجدی است

حجت الاسلام و المسلمين درافشان طباطبائي، ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي ايران قوي گفت: اين طرح اقدامي در راستاي جذب جوانان به مساجد و توسعه فعاليت‌هاي ديني در بستر مسجد است، از اين گذرگاه مي‌توانيم شاهد تربيت نسل مومن و شناسايي استعدادهاي مسجدي باشيم.
شناسه خبر : 22759 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی: حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی طی نشستی مشترک با محمد ابدالی تکلو، مدیر ستاد کانون های فهمای خراسان رضوی ضمن تشکر از توجه موثر به مساجد و برنامه ریزی های انجام شده بیان داشت : مساجد باید محل فعالیت و مکانی برای بروز و ظهور استعداد های  نوجوانان و جوانان باشند.

 

امام چمعه شهرستان کاشمر افزود : کانون های فرهنگی هنری و مساجد کاشمر در رزمایش کمک های مومنانه که بعد از دستور مقام معظم رهبری آغاز شد، پیشتاز بودند.

 

حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی با تقدیر از اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد ، این ابتکار عمل را ستودنی توصیف کرد و بر اهمیت مشارکت جدی کانون های مساجد در این طرح تاکید کرد.

وی افزود: مدیران و متولیان امور فرهنگی باید توجه و حمایت بیشتری از فعالیت های مساجد داشته باشند .

 

گفتنی است در این نشست که در دفتر امام جمعه شهرستان کاشمر برگزار شد ، محمد ابدالی تکلو مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه 77 کانون فرهنگی هنری در شهرستان کاشمر مشغول فعالیت هستند ابراز داشت :در رویداد ملی فهما حمایت ها از کانون های براساس فعالیت وعملکرد برنامه ریزی شده است .

 

ابدالی تکلو با اشاره به صبغه فرهنگی شهرستان کاشمر، از حضور پررنگ کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در طرح ملی ایران قوی خبر داد و بیان کرد : در طرح ملی ایران قوی 48 برنامه فرهنگی و هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

 

گفتنی است در این نشست که علی توکلی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتنذ مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر مورد بررسی قرار گرفت.