نشست هم‌اندیشی کانون‌های شهرستان کوهسرخ با موضوع ایران قوی برگزار شد
نشست هم‌انديشي کانون‌هاي شهرستان کوهسرخ با موضوع ايران قوي برگزار شد

نشست هم‌اندیشی کانون‌های شهرستان کوهسرخ با موضوع ایران قوی برگزار شد

ابدالي تکلو، در جمع مديران کانون‌هاي کوهسرخ اظهار کرد: ايجاد رقابت سالم از اهداف طرح ملي ايران قوي است.
شناسه خبر : 23003 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی: محمد ابدالی تکلو، امروز چهارشنبه اول بهمن ماه در جمع مدیران کانون های مساجد شهرستان کوهسرخ  که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ایجاد رقابت سالم در اقدامات فرهنگی از اهداف طرح ایران قوی است.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان رض وی با اشاره به اینکه 25 کانون فرهنگی در کوهسرخ فعالیت می‌کنند، از اجرای 48 برنامه و اقدام فرهنگی در طرح ایران قوی خبر داد و گفت : نظام برنامه ای فهما سند تحول در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است

 

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضایی، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد قلب تپنده فعالیت های فرهنگی هنری مساجد هستند، مسجد را پایگاه زندگی و بندگی برای امروز و فردای بشریت دانست.

امام جمعه کوهسرخ با اشاره به طرح ایران قوی، این طرح را حرکت هوشمندانه مسئولین فرهنگی در این شرایط دانست و کانون های مساجد را به توجه و برنامه ریزی به دو امر شناخت و ترویج مکتب شهید سلیمانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

در این نشست کارشناسان ستاد کانون های فهما خراسان رضوی به توجیه برنامه های طرح ایران قوی پرداختند و به سوالات مدیران کانون ها پاسخ دادند.