مسجد سنگر دفاع از ارزش‌ها هستند
مسجد سنگر دفاع از ارزش‌ها هستند
ابدالی تکبو در گردهمایی مدیران کانون‌های فهمای شهرستان سرخس؛

مسجد سنگر دفاع از ارزش‌ها هستند

حجت الاسلام و المسلمين بختياري امام جمعه شهرستان سرخس، با بيان اينکه مساجد سنگر دفاع از ارزش‌ها و عقيده‌ها است، اظهار کرد: بايد آماده مواجهه با ناتوي فرهنگي دشمنان باشيم.
شناسه خبر : 23472 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، گردهمائی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان سرخس با حضور محمد ابدالی تکلو مدیر ستاد کانون های فهمای خراسان رضوی در دفتر امام جمعه شهر سرخس برگزار شد.

 

دراین همایش که به منظور هم اندیشی و توجیه برنامه های طرح ملی ایران قوی برگزار شد ، حجت الاسلام بختیاری امام جمعه شهرستان سرخس با اشاره به مدیران کانون های مساجد با تاسی به شهید عزیز سردار سلیمانی مردان میدان فرهنگی باشند ابراز داشت : مساجد سنگر دفاع از ارزشها و عقیده ها است.

 

امام جمعه سرخس افزود : ایجاد جذابیت و اثر گذاری از وظایف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است . که باید در این زمینه با برنامه ریزی منسجم و کار تشکیلاتی  یک حرکت و پویائی اتفاق  بیافتد.

 

حجت السلام بختیاری در ادامه این نشست صمیمی با مدیران کانون های فهمای سرخس با بیان اینکه شرایط امروز شرایط جنگ اراده ها است گفت : طرح ملی ایران قوی رقابت در اثرگذاری هاست. و همه کانون ها موظف هستند با همه توان و ظرفیت در اجرای این طرح مشارکت کنند.

 

در ادامه این همایش محمد ابدالی تکلو مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با برشمردن ابعاد مختلف رویدادملی فهما و طرح ایران قوی ، نظام برنامه ای فهما را برای ایجاد عدالت در حمایت ها دانست.

 

مدیر کانون های فهمای خراسان رضوی در ادامه افزود : سامانه بچه های مسجد شبکه ای از فعالیت ها و فعالان فرهنگی و هنری در مساجد را محقق کرده است . ایشان با اشاره به طرح ایران قوی ابراز داشت : در این برنامه منسجم 12 رواق به عنوان سر فصل فعالیت های تخصصی کانون های فرهنگی هنری انتخاب شده است که استان خراسان رضوی به عنوان مجری کشوری رواق نور معرفی شده است.

گفتنی است در این نشست کارشناسان ستاد کانون های فهمای خراسان رضوی به آموزش و توجیه نحوه ورود اطلاعات در سامانه بچه های مسجد پرداختند و به سوالات مدیران کانون های مساجد پاسخ دادند.