ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید روحی در ایام الله دهه فجر
ويژه برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد روحي در ايام الله دهه فجر

ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید روحی در ایام الله دهه فجر

روحي از برگزاري مسابقه کتابخواني «مکتب سليماني» توسط کانون شهيد روحي مشهد خبر داد.
شناسه خبر : 23716 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

«علی اکبر روحی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و به همت کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» برگزار می ‌شود.

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد افزود: این مسابقه در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه عموم مردم توسط موسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد و با همکاری دستگاههای مختلف استان و کشور در گستره ملی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جوایز این مسابقه ۱۰کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۱۰۰کارت هدیه یک میلیون ریالی است، اظهارکرد:در این مسابقه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما)، مرکز رسیدگی به مساجد استان های خراسان، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی مشارکت دارند.

 

روحی گفت:این مسابقه در بخش بزرگسال با محوریت کتاب «رفیق خوشبخت ما» و در بخش کودک و نوجوان هم با محوریت کتاب «قهرمان من» برگزار می شود همچنین در بخش ارسال کلیپ هم شرکت کنندگان باید ویدئوی یک دقیقه‌ای درباره برداشت شخصی خود از کتاب قهرمان من را از طریق فضای مجازی در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ ارسال کنند.

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.irمراجعه کنند و آخرین مهلت شرکت مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» هم یکم اسفندماه ۱۳۹۹ است.