مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم
مکتب سردار شهيد حاج قاسم سليماني را به عنوان الگو به جوانان معرفي کنيم

مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم

مديرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوي، با اشاره به آموزه‌ها و سيره سردار سليماني گفت: بايد مکتب آن شهيد را به عنوان الگو به جوانان معرفي کنيم.
شناسه خبر : 23717 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتاطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، «جعفر مروارید» در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» ضمن قدردانی از نهادهای مشارکت کننده در این  رویداد بابیان اینکه با توجه به ادامه تقویت زیست کرونایی در کشور، این دو برنامه در فضای مجازی انجام می شود، گفت:نباید قطار فرهنگ و هنر در شرایط کرونا متوقف شود که فضای مجازی بستری مناسب برای تحقق این مطلوب است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به عنوان اولین تجربه نمایشگاه به صورت مجازی است گفت: تکثر در فروش و استقبال خوب مردم نشان می دهد که ما می توانیم همین مدل را در سایر فعالیت های فرهنگی و هنری نهادینه کنیم.

 

وی مکتب شهید سلیمانی را حاصل معارف اهل بیت (ع) و نگاهی که برای ادامه نسل انقلاب اسلامی به آن نیازمند هستیم، دانست و افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود لذا باید تلاش کنیم ابعاد زندگی و مکتب شهید سلیمانی را به عنوان یک برنامه و الگو برای مدیران و جوانان معرفی کنیم و آن را گسترش دهیم.

 

مروارید با تاکید بر آنکه یکی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری و ملت ما برآن بوده که به کالای ایرانی، فکر ایرانی سرمایه ایرانی بهاء داده شود، گفت: با توجه به اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ سال می گذرد، باید بتوانیم آن جوانی را که در این نظام پرورش پیدا کرده، فکرش مغتنم شمرده شود و همچنین فرآورده ای که بر اساس آن فکر و ایده، به کالای فرهنگی و هنری تبدیل شده، مورد حمایت قرار دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: باید تلاش کرد در بازار ایرانی، کالایی را که بهره مند از ظرافت ایرانی است، و از ماندگاری و همان توانایی و قدرتی که در تاریخ ایران اسلامی، شاهد بودیم، بهره مند است، را ارائه دهیم که این نیازمند سرمایه گذاری اقتصادی و نیز فرهنگ سازی در جامعه است.