مشارکت هزار و ۱۱۶ کانون فرهنگی هنری از مساجد خراسان رضوی در طرح ملی ایران قوی
مشارکت هزار و ۱۱۶ کانون فرهنگي هنري از مساجد خراسان رضوي در طرح ملي ايران قوي

مشارکت هزار و ۱۱۶ کانون فرهنگی هنری از مساجد خراسان رضوی در طرح ملی ایران قوی

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان رضوي:کانون امام محمد باقر(ع) مشهد رتبه سوم کشور را در طرح ايران قوي کسب کرد
شناسه خبر : 25864 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی:
کانون امام محمد باقر(ع) مشهد رتبه سوم کشور را در طرح ایران قوی کسب کرد

ابدالی تکلو با اشاره به فعالیت بیش از ۱۸۰۰ کانون در سطح استان، گفت: هزار و ۱۱۶ کانون فرهنگی هنری از مساجد خراسان رضوی در طرح ملی ایران قوی مشارکت داشتند که کانون امام محمد باقر(ع) مشهد موفق به کسب رتبه سوم کشور از حیث امتیاز شد.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، گفت: طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی» با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش می‌کند در راستای تقویت مؤلفه‌ های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ادامه داد: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین اجرا می‌شود و همانطور که اشاره شد گستره و مخاطبین طرح هم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۸۰۰ کانون در سطح استان، گفت: هزار و ۱۱۶ کانون فرهنگی هنری از مساجد خراسان رضوی در طرح ملی ایران قوی مشارکت داشتند که کانون امام محمد باقر(ع) مشهد موفق به کسب رتبه سوم کشور از حیث امتیاز شد.

 

ابدالی تکلو گفت: طرح ملی ایران قوی ۱۲ رواق دارد که برای هر رواق یک استان به عنوان معین انتخاب شده که شامل رواق نور؛ خراسان رضوی، رواق کتاب؛ چهارمحال و بختیاری، رواق دانش؛ قم، رواق همدلی؛ تهران، رواق رسانه؛ کرمانشاه، رواق سرود؛ هرمزگان، رواق فیلم؛ گلستان، رواق نمایش؛ البرز، رواق ترنج؛ اردبیل، رواق قلم یزد، رواق کارآفرینی؛ اصفهان و رواق فن ‌آوری؛ خراسان جنوبی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه محورهای چهارگانه طرح عبارتست از قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی، اظهارکرد: اهداف اصلی در طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعداد‌های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان‌ سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند فعالان مساجد در فضای مجازی است.