گروه سرود موعود رتبه برتر جشنواره سرود سردار آسمانی شد
گروه سرود موعود رتبه برتر جشنواره سرود سردار آسماني شد

گروه سرود موعود رتبه برتر جشنواره سرود سردار آسمانی شد

مديرستاد هماهنگي و نظارت بر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي:زيارت مزار شهيد سليماني بهترين قدرداني از رتبه نخست جشنواره سرود سردار آسماني است
شناسه خبر : 25865 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

زیارت مزار شهید سلیمانی بهترین قدردانی از رتبه نخست جشنواره سرود سردار آسمانی است

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی  گفت: با توجه به اینکه دومین دوره جشنواره ملی سرود سردار آسمانی، با نام شهید سلیمانی بود؛ احساس کردیم بهترین تقدیر از این گروه سرود، زیارت مزار سرداردلها است.

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، محمدابدالی تکلو در حاشیه مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند که به بهانه تجلیل از کانون های برتر طرح ملی ایران قوی از استان کرمان و گروه سرود برگزیده در رده سنی زیر ۱۸ سال در دومین جشنواره ملی سرود سردار آسمانی از کانون فرهنگی هنری انگیزه از استان خراسان رضوی برگزار شد؛ مطالبی بیان کرد.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه دومین دوره جشنواره ملی سرود سردار آسمانی، با نام شهید سلیمانی بود؛ احساس کردیم بهترین تقدیر از این گروه سرود، زیارت مزار سردار است تا ضمن الگوگیری از شخصیت سردار دلها، انگیزه قوی تری هم برای کارهای بعدی داشته باشند.

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر گروه ۱۶ نفره سرود و مربی و سرپرست آنان، تعداد ۸۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی که بالاترین امتیاز را در طرح ملی ایران قوی کسب کردند نیز به مزار سردار دلها مشرف شدند.

 

 

ابدالی تکلو افزود: زیارت مزار سردار سلیمانی به عنوان نخستین برنامه سفر، خاطره گویی و روایت گری از شهید سلیمانی در گلزار شهدا، زیارت ابناءموسی بن جعفر علیهم السلام در جوپار، حضور در مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند، حضور در بیت الزهرا، بازدید از موزه دفاع مقدس، بازدید از کارگاه ساخت گنبدجدید امام حسین علیه السلام، بازدید از باغ شاهزاده ماهان و شاه نعمت الله ولی، برنامه های دو روزه سفر فعالان مسجدی استان خراسان رضوی در کرمان بود.

 

 

وی ادامه داد: ما کرمانی ها فکر می کنیم صرفاً ارادت خودمان به شهید سلیمانی زیاد است اما من در جلسه خاطره گویی از سردار دیدم که اکثر بچه های مسجدی خراسان رضوی اشک می ریختند و این ارادت با زیارت مزار سردار در ذهن آنان خواهد ماند.