توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان به همت کانون ذوالفقار تربت جام
توزيع بسته‌هاي غذايي ميان نيازمندان به همت کانون ذوالفقار تربت جام

توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان به همت کانون ذوالفقار تربت جام

ولي الهي از توزيع 20 بسته غذايي توسط کانون ذوالفقار تربت جام ميان نيازمندان خبر داد.
شناسه خبر : 26864 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۰

«علی ولی الهی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ۲۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند در محلات تربت جام توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

وی گفت:شیوع کروناویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

ولی الهی با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام بیان کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان مسجد خدمت رسانی در تمامی بحران ها را جزء وظایف خود می داند لذا کانون فرهنگی هنری شهید ذوالفقار تربت جام در بحران کرونا علاوه بر انجام فعالیت هایی در راستای مبارزه با کرونا، از نیازمندان هم غافل نشده است.