ضیافت کریمانه کانون‌های مساجد شهرستان فیروزه در بهار قرآن
ضيافت کريمانه کانون‌هاي مساجد شهرستان فيروزه در بهار قرآن

ضیافت کریمانه کانون‌های مساجد شهرستان فیروزه در بهار قرآن

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان فيروزه همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادت کريم اهل بيت(ع) 500 بسته معيشتي ميان نيازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 27036 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

«ذبیح‌الله یاری‌نژاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) اظهار کرد: در خجسته زادروز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اقدامی مؤمنانه با اهدای بیش از 500 بسته معیشتی به کمک نیازمندان رفتند.

 مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزه  افزود: در در این طرح با همکاری مؤسسه خیریه آبشار رحمت، کمیته امداد امام خمینی، بسته های معیشتی به صورت خشک تهیه و به نیازمندان واقهی اهدا شد.

مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فیروزه تصریح کرد: با هماهنگی خیرین و نیک ایشان که در سالیان گذشته با سفره افطار از میهمانان ضیافت الهی پذیرایی می کردند، به دلیل شرایط کرونایی با طرح ضیافت کریمانه در بهار قرآن مؤمنان و نیازمندان اطعام و اکرام کردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزه  خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه برای دستگیری از نیازمندان و پیشگیری از بسیاری هزینه‌های اضافی مراسمات این طرح در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و با اسقبال عموم جامعه مواجه شد.

 یاری نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری مداوم این‌گونه برنامه‌ها در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ انفاق در بین مردم و جامعه گام‌های مؤثری برداشت.