مسجد ملجاء و پناهگاه مردم در مشکلات مختلف است
مسجد ملجاء و پناهگاه مردم در مشکلات مختلف است
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی؛

مسجد ملجاء و پناهگاه مردم در مشکلات مختلف است

اميني با تاکيد بر اينکه طرح مواسات يکي از زيباترين کارهاي فرهنگي و مورد تاکيد رهبري است، گفت: مسجد ملجاء و پناهگاه مردم در مشکلات مختلف است.
شناسه خبر : 28829 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

 

«یوسف امینی» در حاشیه مراسم توزیع گوشت بین نیازمندان و در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، با بیان اینکه انجام این نوع اقدامات در طول سال ارزشمند است، گفت: در سال گذشته و امسال که شرایط کشور به لحاظ مسائل معیشتی و کرونا سخت تر شده و زندگی مردم مشگل تر شده، یکی از زیباترین کارهای فرهنگی طرح مواسات بود که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ایده ایشان بود که به کمک مردم به خصوص مناطق کم برخوردار برویم.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه مساجد هم که از همیشه پایگاه مردمی بوده و به نوعی ملجاء و پناهگاه مردم در مسائل مختلف است، ادامه داد: لذا اقدام بسیار زیبایی است که فعالیت های کانون های مساجد بیشتر به سمت کمک به نیازمندان برود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی ای صورت بگیرد تا اقدامات ارزشمند حمایتی از سوی مساجد انجام شود، اظهارکرد:تعاملاتی که ستاد کانون های مساجد کشور با برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) انجام داد منجر به توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت ۱.۵ کیلویی بین نیازمندان استان شده است.

 

امینی ضمن تشکر از همراهی ستاد کانون های مساجد استان، موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا، ادامه داد: این یک اقدام خداپسندانه و فرهنگی است و ما در فرهنگ دینی بحث نذر و وقف و مسائل این چنینی را فراوان داریم که هم جنبه فرهنگی و هم جنبه دینی و اقتصادی دارد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: لذا این برنامه به نظرم برنامه بسیار ارزشمندی است و انشاالله خداوند به مجریان این برنامه اجر عنایت کرده و شاهد تداوم آن باشیم.

کلمات کلیدی: رزمایش همدلی