غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت کانون ها کلید خورد
غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان با محوريت کانون ها کليد خورد

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت کانون ها کلید خورد

مدير نداي اسلام خليل آباد: طرح «مسجد، تابستان، مدرسه» در کانون نداي اسلام برگزار مي شود
شناسه خبر : 28956 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

 

پریشان توندری گفت: از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی اعضای کانون های مساجد و دانش آموزان، اجرای طرح مدرسه، مسجد و تابستان است که به طبع آن در کانون ندای اسلام خلیل آباد هم اجرا می شود.

«سعید پریشان توندری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت اما باقر(ع) گفت: از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و دانش آموزان، اجرای طرح مدرسه، مسجد و تابستان است که به طبع آن در کانون های فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد اجرا می شود.

 

مدیر کانون ندای اسلام خلیل آباد افزود: در همین راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با محوریت امام جماعت مسجد و با همراهی و همکاری مراکز آموزشی و تربیتی محله به ویژه مدارس همجوار و نیز با استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی گام موثری برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان برداریم.

 

وی بیان کرد: این طرح سعی دارد تا بین نهاد مسجد، مدرسه و خانواده پیوند ایجاد کند و زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را فراهم کرده و موجب شناسایی، پرورش و رشد استعدادهای فرهنگی هنری آنها شده و موجب نشاط و ارتقای سطح مهارت های اجتماعی شود.

 

پریشان توندری با بیان این مطلب که این طرح از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: با همکاری ارکان کانون توانستیم در سال گذشته به عنوان رابط فهما برتر استان انتخاب شویم.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت