کانون‌های فهمای خراسان رضوی میزبان نشست های هم اندیشی
کانون‌هاي فهماي خراسان رضوي ميزبان نشست هاي هم انديشي

کانون‌های فهمای خراسان رضوی میزبان نشست های هم اندیشی

محمد ابدالي تکلو؛ مدير ستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي نشست هاي هم انديشي و توجيهي و آموزشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در حال برگزاري است
شناسه خبر : 28958 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ابدالی تکلو، مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به آغاز اجرای دومین رویداد ملی فهما ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت : نشست های هم اندیشی و توجیهی و آموزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حال برگزاری است.

 

وی با بیان شاخصه های رویداد ملی فهما ابراز داشت : در سال گذشته و نخستین رویداد ملی فهما شاهد حضور پررنگ کانون های مساجد استان در این طرح ملی بودیم به گونه ای که تعدادی از کانون های  توانستند در بخش های مختلف رتبه های برتر کشوری و همچنین رتبه به عنوان شایسته تقدیر  را به خود اختصاص دهند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ، با بیان اینکه امسال فعالیت های کانون ها با محوریت دومین رویداد ملی فهما 1400 است که کانون ها می توانند با ثبت فعالیت های خود حمایت های این ستاد را دریافت کنند. افزود : گام اول در ثبت فعالیت ها، ثبت فعالیت های تلاوت نور و کتابخانه ایی و دریافت مجوز الکترونیکی است که کانون هایی که سال گذشته انجام داده اند فقط امتیاز مربوطه را کسب می نمایند . که بسیاری از کانون ها اقدام کردند و امیدواریم مابقی کانون ها نیز در این زمینه اهتمام بورزند.

 

« ابدالی تکلو » اظهار داشت : امسال در بخش های مختلف شاهد ثبت فعالیت ها هستیم که هر کدام از کانون ها می توانند با ثبت این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد امتیاز ویژه آن را دریافت کنند.

 

گفتنی است نشست های هم اندیشی و توجیهی آموزشی بصورت شهرستانی در سطح استان در حال برگزاری است . و تاکنون شهرستان های تربت حیدریه – رشتخوار – مه ولات – چناران – کاشمر – بردسکن – خلیل آباد – کوهسرخ و زاوه میزبان این نشست ها بودند. این نشست ها تا 15 مرداد ماه ادامه دارد.

کلمات کلیدی: فهما