اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در ایستگاه شهرستان نیشابور/تجلیل از مادر شهید سکاکی
اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در ايستگاه شهرستان نيشابور/تجليل از مادر شهيد سکاکي

اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در ایستگاه شهرستان نیشابور/تجلیل از مادر شهید سکاکی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي، در راستاي اجراي فاز دوم طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم از مادر شهيد سعيد سکاکي تجليل کرد.
شناسه خبر : 30259 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)خراسان رضوی، «یوسف امینی»  در اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم از مادر شهید سعید سکاکی تجلیل کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  با بیان اینکه اجر خانواده معظم شهدا از خود شهدا کمتر نیست، طرح ملی سه شنبه های تکریم را از ابتکارات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جهت تعظیم خانواده شهدا دانست.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری و ایثار جوانانی هست که در میدان مبارزه و مقاومت جان و خون خودشان را تقدیم این انقلاب کردند. وی با بیان اهمیت و ضرورت سرکشی از خانواده شهدا بیان کرد : آیندگان به عظمت این فداکاری ها و ایثار خانواده شهدا ، لب به تحسین خواهند گشود.

این گزارش می افزاید: در ادامه «علیرضا قامتی» ضمن تکریم از خانواده شهید سعید سکاکی، طی سخنانی اظهار کرد: شهرستان نیشابور 2300 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است .

فرماندار شهرستان نیشابور، دیدار و تکریم خانواده شهدا وظیفه همه وبویژه مسئولین این نظام دانست و افزود: طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ماندگار و ارزشمند است .

همچنین در بخش دیگری از این دیدار «ابدالی تکلو» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی نیز با بیان اهمیت و تداوم برگزاری ملی سه شنبه های تکریم گفت: همه مردم قدردان خانواده شهدا هستند. ایشان طرح ملی سه شنبه های تکریم را در جهت یادآوری وظیفه تکریم و تجلیل از بزرگان و خانواده معظم شهدا وایثارگران اجرا میشود.

گفتنی است شهید سعید سکاکی 25 دیماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

کلمات کلیدی: سه شنبه های تکریم