کار شبکه‌ای در حوزه کانون‌های مساجد به مثابه قدرت نرم است
کار شبکه‌اي در حوزه کانون‌هاي مساجد به مثابه قدرت نرم است

کار شبکه‌ای در حوزه کانون‌های مساجد به مثابه قدرت نرم است

مرتضي طاهريان، در نخستين نشست مجازي شبکه رابطين رويداد فهما در استان خراسان رضوي گفت: کار شبکه‌اي در حوزه کانون‌هاي مساجد به مثابه قدرت نرم است.
شناسه خبر : 30447 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما ) خراسان رضوی ، اولین نشست مجازی شبکه رابطین رویداد ملی فهما خراسان رضوی با حضور مجازی مرتضی طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

طاهریان در این ارتباط مجازی با اشاره به شاخصه های سومین رویداد ملی فهما در سال 1400اظهار کرد: با توجه به شرایط فعالیتی کانون های روستائی، در فهمای امسال  کانون هایی که در روستا فعالیت می کنند 8 درصد امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهمای کشور ، با بیان اهمیت ایجاد شبکه ملی رابطین فهما ، کار شبکه ای را در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد به مثابه قدرت نرم دانست و افزود: کانون های رابط فعالیت در شبکه و توجه به این موضوع کار شبکه ای را با جدیت دنبال کنند.

 

طاهریان افزود:در سومین رویداد ملی فهما ، جهت انعکاس فعالیت ها و تولیدات فاخر کانون ها با رسانه ملی و شبکه های تلویزیونی هماهنگی های لازم بعمل آمده است .

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ، با بیام اینکه در آینده بسیار نزدیک موضوع صدور کارت شناسائی مدیران کانون ها به نتیجه خواهد رسید، تصریح کرد: کانون ها و رابطین باید ظرفیت بزرگ بچه های مسجد را به همگان نشان بدهند.

 

همچنین در ادامه این نشست مجازی، «محمد ابدالی تکلو» مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی، با بیان اینکه در طرح ملی ایران قوی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی پیشرو بودند، گفت: در دومین رویداد ملی فهما 18 کانون در رواق های مختلف حائز مقام شدند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ، با اشاره به برنامه ریزی های گسترده صورت گرفته در سال 1400، از اجرای طرح پایش در جهت تعیین تکلیف کانون های غیر فعال و راکد خبر داد و گفت : کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی باید به جایگاه شایسته خود که معرفی به عنوان پایتخت ملی فهما است ، دست پیدا کند.

 

ابدالی تکلو افزود: در سال 1399 با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال ، تجهیزات رایانه ای و دیتا و تجهیزات کتابخانه ای به کانون های فعال و دارای بیشترین امتیاز در سامانه بچه های مسجد اهدا شد و روند اهدای تجهیزات در سال 1400 نیز  ادامه خواهد داشت .

 

گفتنی است در این نشست که بصورت مجازی و با حضور 90 نفر از شبکه رابطین فهمای خراسان رضوی برگزار شد ، تعدادی از رابطین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

کلمات کلیدی: شبکه رابطين