روند اجرای سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد خراسان رضوی به ایستگاه اجرای برنامه‌ها رسید
روند اجراي سومين رويداد ملي فهما در کانون هاي مساجد خراسان رضوي به ايستگاه اجراي برنامه‌ها رسيد

روند اجرای سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد خراسان رضوی به ایستگاه اجرای برنامه‌ها رسید

ابدالي تکلو با اشاره به سومين رويداد ملي فهما گفت: بسياري از طرح‌ها و برنامه‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي در راستاي پويايي هرچه بيشتر اين رويداد ملي به ايستگاه اجرايي رسيده است.
شناسه خبر : 30464 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، محمد ابدالی تکلو مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم در حال اجراست ، خبر داد : همه طرح و برنامه های سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد خراسان رضوی اجرائی خواهند شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ، با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با برنامه ریزی منسجم و گسترده ، همه برنامه های سومین رویداد فهما را اجرائی خواهد کرد افزود : این برنامه ها در 13 هفته و در قالب 13 بسته برنامه ای با محوریت شبکه رابطین فهما اجرائی میشود.

 

ابدالی تکلو با اشاره به ابعاد سومین رویداد ملی فهما افزود : رویداد فهما در سال 1400 با شعار به توان مردم در جهت شبکه سازی ظرفیت ها و توانمندی های نهادهای مردمی بویژه کانون های مساجد است . در این رویداد 48 برنامه  در 12 رواق برای اجرا در کانون ها ، برنامه ریزی شده است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ابراز داشت : راه اندازی شبکه مراکز دسترسی ویژه کانون های مناطق محروم و روستائی و کانون هایی که دسترسی به اینترنت ندراند ، وشبکه کانون های پیشران و پیگیری ویژه برای کانون های که در رواق های 12 گانه مزیت نسبی دارند ، از جمله برنامه های طراحی شده در استان در روند اجرای سومین رویداد ملی فهما است.

 

تکلو با اشاره به روند اجرای رویداد ملی فهما در خراسان رضوی ابراز داشت : در سال 1400 اهتمام ویژه ای در جهت فعالسازی کانون های غیر فعال و راکد خواهیم داشت و در این زمینه طرح پایش را از مهرماه در استان آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم ار 15 مرداد ماه در قالب 3 شبستان و 12 رواق در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است و تا پایان آذرماه ادامه دارد. علاق مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقات و دوره های آموزشی به سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه نمایند.