کتابخانه کانون فرهنگی هنری «طلوع فجر» در مشهد مقدس افتتاح شد
کتابخانه کانون فرهنگي هنري «طلوع فجر» در مشهد مقدس افتتاح شد
همزمان با هفته کتاب؛

کتابخانه کانون فرهنگی هنری «طلوع فجر» در مشهد مقدس افتتاح شد

ابدالي تکلو با اشاره به برنامه‌هاي ستاد فهما استان خراسان رضوي به مناسبت بيست و نهمين دوره از هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران، از افتتاح کتابخانه کانون «طلوع فجر» در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 32091 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی: کتابخانه کانون فرهنگی هنری طلوع فجر همزمان با آغاز بیست و نهمین دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولین استانی و اعضای این کانون افتتاح شد.

محمد ابدالی تکلو در مراسم افتتاح این کتابخانه با اشاره به اهمیت  ترویج و توسعه کتابخوانی در جامعه  اظهار کرد: رساترین رسانه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی، مسجد و اهالی مسجد هستند.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح شنبه های کتاب در قالب رواق کتاب رویداد ملی فهما افزود: یکی از موثرترین فعالیت ها در رویداد فهما، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور از جمله خراسان رضوی است که طی آن کتاب های خوب به اهل مسجد معرفی می شوند.

ابدالی تکلو در ادامه به برخی دیگر از فعالیت های ستاد فهما استان خراسان رضوی به مناسبت هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم متمرکز گرامیداشت هفته کتاب با حضور فعالین  حوزه کتاب و مدیران فعال کانون‌ها، تجلیل از کتابداران فعال و فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی با موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی در این ایام است.

 

گفتنی است کتابخانه کانون طلوع فجر مشهد با 6000 جلد کتاب و فضای دلنشین در منطقه آبکوه مشهد قرار دارد.

کلمات کلیدی: آغاز هفته کتاب