فهما مظهر کارآمدی کانون‌های مساجد/تقدیر از 8 کانون فعال در خراسان رضوی
فهما مظهر کارآمدي کانون‌هاي مساجد/تقدير از 8 کانون فعال در خراسان رضوي

فهما مظهر کارآمدی کانون‌های مساجد/تقدیر از 8 کانون فعال در خراسان رضوی

تکلو گفت: به مناسبت برگزاري سومين رويداد ملي فهما با انجام قرعه کشي از بين ۱۴۴۰ کانون مشارکت کننده در اين طرح، هشت کانون خراسان رضوي تقدير شدند.
شناسه خبر : 33681 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۵

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، شناخته شدن فعالیت‌های کانون را مساجد را یکی از اهداف و برنامه های اجرای طرح فهما بیان کرد و افزود: شناسایی ظرفیت ها و خلاقیت موجود و نهفته در بین کانون های مساجد از دیگر اهداف فهما است که توانسته فرصت سازی برای مراکز فعال داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: به مناسبت برگزاری سومین رویداد ملی فهما که با شعار « به توان مردم» در حال انجام است، با انجام قرعه کشی از بین ۱۴۴۰ کانون مشارکت کننده در این طرح، مدیران کانون های «النبی» گناباد، «شهدا» چناران، «شهدای گمنام» سرخس، «شهید محمد حسین محمدیانی» سبزوار، «جوادالائمه» مشهد، «ثامن الحجج» کاشمر، «خاتم» تربت حیدریه و «شهید محمدنژاد» از مشهد مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه «فهما» مظهر کارآمدی کانون های مساجد است و توانسته فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری کانون ها در سطح محلات را به خوبی نمایش دهد، افزود: «فهما» رویکرد نوین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور است.

 

تکلو با اشاره به ثبت اطلاعات بیش از ۸۰ درصد کانون های استان در سامانه بچه های مسجد، ادامه داد: زمانی اطلاعات مورد بهره برداری قرار می گیرد که اطلاعات صحیح باشد و هر چه این اطلاعات صحیح تر باشد شاهد استفاده بهینه تر از آن نیز خواهیم بود که رویداد ملی فهما این امکان را برای ما فراهم کرد.

کلمات کلیدی: فهما