مسابقه کتابخوانی «امید و همدلی» به میزبانی کانون شهید روحی مشهد مقدس برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «اميد و همدلي» به ميزباني کانون شهيد روحي مشهد مقدس برگزار مي‌شود

مسابقه کتابخوانی «امید و همدلی» به میزبانی کانون شهید روحی مشهد مقدس برگزار می‌شود

مسابقه کتابخواني «اميد و همدلي» به ميزباني کانون شهيد روحي مشهد مقدس، از سخنراني نوروزي رهبر انقلاب خطاب به مردم ايران برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36758 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، «علی اکبر روحی» در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی از سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران برگزار می شود، این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد گفت: این مسابقه در راستای تحقق بیش از پیش «جهاد تبیین» برگزار می شود؛ موضوعی که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که می تواند باید اقدام کند.

 

روحی یادآور شد: نحوه شرکت در آزمون به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانی www.m-ketab.ir است و علاقمندان می توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه در آن شرکت کنند همچنین علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه اقدام به ورود و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت کنند.

 

وی اظهارداشت: همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ در ساعات ۱۸ الی ۲۰ تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: مسابقه کتابخواني