برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی مساجد شهرستان کاشمر با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
برگزاري نشست مديران کانون هاي فرهنگي مساجد شهرستان کاشمر با رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي

برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی مساجد شهرستان کاشمر با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کاشمر:با کمک کانون ها مي توانيم در جهت توسعه و اعتلاي فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان قدم برداريم .
شناسه خبر : 36893 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

  به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ؛ دکتر حامد ناصری رئیس جدید  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمردر نشست مدیران کانون های فرهنگی مساجد شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد شهرستان  برگزارشد عنوان نمودند: انقلاب ما بی شک مرهون فعالیت های گسترده و مستمردر عرصه فرهنگ و هنر بود ، فعالیت هایی که از فرهنگ شروع شد وبه سایر عرصه های اجتماعی ، اقتصادی ، علمی و... کشیده شد . در نتیجه زیربنای انقلاب ما را فرهنگ تشکیل داده و ما برای حفظ این انقلاب ناگزیر از حضور  پررنگ در این عرصه  مهم هستیم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمرافزود: یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد بود که امروز یکی از بال های ادارات ارشاد و حتی در هر مسجد و محله اداره ایی کوچک فرهنگ و ارشاد راتشکیل می دهد و با کمک کانون ها می توانیم در جهت توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر و رسانه  شهرستان  قدم برداریم .

در این نشست فرهنگی دکتر ناصری  نیز افزودند که فرهنگ بسیار مظلوم واقع شده و با اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی بوده ولی آنچنان توجهی بویژه در ضمینه اختصاص اعتبارات فرهنگی انجام نمی شود.که ان شالله امیدواریم امسال سال 1401 اتفاقاتی خوبی در این حوزه جهت حمایت کانون های رقم زده شود .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان از مدیران کانون های فرهنگی  وهنری درخواست نمود که با جدیت فعالیت های فرهنگی وهنری  و مذهبی را در کانون ها مورد توجه قرار دهند .

در ادامه مدیران محترم حاضر در جلسه پیرامون مسائل و مشکلات کانون  مطرح گردید به اظهار نظر پرداختند .

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران خواستند همکاری وتعامل  بهتری با اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برقرار نمایند ،و ایشان هم قول دادند در زمینه همکاری و مساعدت با کانون ها و ارتباط یا ستاد فهما استان و کشور در جهت تامین امکاانات و تجهیزات کتابخانه ایی و ... تلاش نمایند و در جهت بازدید و سرکشی خدا قوت از فعالیت های کانون ها ی شهرستان بالخصوص برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان براساس زمانبندی شبکه رابطین تمهیدات لازم را بنمایند .

کلمات کلیدی: کانون های مساجد