مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار شد
مراسم تکريم و معارفه مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان رضوي برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار شد

معرفي خراسان رضوي به عنوان پايتخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي ، نتيجه تلاش همه اعضاي کانون فرهنگي مساجد است
شناسه خبر : 37583 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

 

مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

افتخارات نتیجه تلاش همه اعضای کانون فرهنگی مساجد است

در این مراسم محمد ابدالی تکلو بیان کرد: با همت همکاران در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ما پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران شدیم و این خود گویایی هر نوع کلیپ، اعداد و ارقام است.

مدیر سابق کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ضمن تشکر از حجت الاسلام ارزانی برای واگذاری این مسئولیت در استان خراسان رضوی به عنوان استان مهم و اثرگذار به وی، گفت: اگر افتخار اینکه مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساحد ایران انتخاب شده،نصیب ما شده مرهون همت و زحمات همه همکاران است ، اگر همکاری نبود الان این جایگاه را نداشتیم.

انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فهما نشان دهنده تلاش مدیر سابق است

در ادامه حجت الاسلام حسن افکار نیز گغت: با توجه به اینکه مضجع شریف امام رضا (ع) در این استان وجود دارد امیداورم که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهم.

مدیر جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: همین که امروز مشهد به عنوان پایتخت فهما انتحاب شده است نشان می دهد که مدیر سابق در مدت حضور در کانون های فرهنگی هنری استان خراسان رضوی زحمات فراوانی را متحمل شدند.

کلمات کلیدی: مراسم تکريم و معارفه