مسجد می‌تواند سرمنشاء بسیاری از تحولات باشد
مسجد مي‌تواند سرمنشاء بسياري از تحولات باشد
مدیر جدید ستاد فهمای استان خراسان رضوی؛

مسجد می‌تواند سرمنشاء بسیاری از تحولات باشد

حجت‌ الاسلام افکار با بيان اينکه کانون و بسيج به عنوان بازوي امام جماعت مي‌توانند فعاليت‌هاي مهمي را به صورت مشترک اجرا کنند، گفت: مسجد مي‌تواند سر منشاء بسياري از تحولات باشد.
شناسه خبر : 37585 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی، حجت الاسلام «حسن افکار» در جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق ستاد کانون های مساجد استان خراسان رضوی؛ با بیان اینکه با کمک و همت دوستان می شود قدم های بزرگ برداشت، گفت: خدمت به اعضای کانون های مساجد مایه افتخار است.

 

مدیرجدید ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره اینکه مسجد می تواند سرمنشاء بسیاری از تحولات باشد، افزود: سپاه پاسداران از میراث ها و یادگاران امام خمینی(ره) است که وظیفه حفظ و نگهداری از انقلاب را بر عهده داشته است.

 

وی ادامه داد: بزرگترین ابتکار پیغمبر(ص) مسجد بود؛ تفاوت مسجد با دیگر مکان های مقدس ادیان مختلف این است که فقط یک مکان عبادت نیست بلکه محل تصمیم گیری تمام تصمیمات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

 

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) نیز مسجد را محور قرار دادند، گفت: ۹۷ درصد شهدا مسجدی هستند لذا هر زمان به مسجد رجوع کردیم، برنده بودیم.

وی بیان کرد: در دوران کرونا قرارگاه سلامت در امور مساجد راه افتاد و مقابله با این ویروس توسط مساجد آغاز شد لذا اتفاقات خوبی توسط مسجد در راستای مقابله با این ویروس انجام شد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه کانون و بسیج به عنوان بازوی امام جماعت می توانند فعالیت های مهمی انجام دهیم، اظهارداشت: در دوران اوج کرونا و در خصوص واکسیناسیون مساجد متعددی را برای این کار اختصاص دادیم و در این مساجد به چند ده هزار نفر واکسن تزریق شد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد