سفره همدلی بچه‌های مسجد خراسان رضوی به مناست دهه کرامت/توزیع 1500 بسته ارزاق
سفره همدلي بچه‌هاي مسجد خراسان رضوي به مناست دهه کرامت/توزيع 1500 بسته ارزاق

سفره همدلی بچه‌های مسجد خراسان رضوی به مناست دهه کرامت/توزیع 1500 بسته ارزاق

مراسم توزيع 1500 بسته ارزاق به خانواده هاي مناطق کم برخوردار به همت ستاد کانون هاي مساجد خراسان رضوي و با مشارکت بنياد احسان، ستاد اجرايي فرمان امام(ره) و مرکز رسيدگي به امور مساجد استان هاي خراسان برگزار شد.
شناسه خبر : 37824 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، مراسم توزیع 1500 بسته ارزاق به خانواده های مناطق کم برخوردار و مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی و با مشارکت بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان با حضور«فرج الله شوشتری»مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام(ره) و «محمد ابدالی تکلو» مدیر استان های ستاد کانون های مساجد کشور برگزار شد.

«محمد ابدالی تکلو» در این مراسم ضمن تسلیت حادثه غمبار آبادان گفت:چشممان روشن شد به یکی دیگر از برنامه های کانون های مساجد و امروز جمع ستاد هماهنگی کانون های استان با همکاری ستاد فرمان امام(ره) این توفیق را داشتند که بسته های معیشتی را آماده و به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود:باید اشاره داشته باشم به فعالیت کانون حضرت خدیجه(س) که از شروع کرونا تا کنون اقدام به توزیع بسته های گوشت گرم کرده و ۷ مورد هم توزیع بسته های ۱۲۰۰ و ۲۴۰۰ نفره را در استان داشتیم و در این مرحله هم‌ همراهی خوبی داشتند.

مدیر استان های ستاد کانون های مساجد کشور اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در رزمایش مواسات و همدلی  همیشه پیشرو بودند.

گفتنی است که ده هزار بسته در سطح خراسان رضوی توزیع می شود که ۵ هزار بسته فقط در مشهد و تعداد ۱۵۰۰ بسته هم به طور ویژه در مناطق حاشیه ای مشهد توزیع می شود همچنین این بسته های ارزاق شامل برنج، گوشت، روغن، حبوبات(لوبیا عدس)، ماکارونی، سوپ آماده، قند، شکر و رب است.