شهید اصلانی با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیرش منشاء اثر ماندگار در مناطق حاشیه شهر بود
شهيد اصلاني با مجاهدت‌هاي خستگي‌ناپذيرش منشاء اثر ماندگار در مناطق حاشيه شهر بود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی؛

شهید اصلانی با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیرش منشاء اثر ماندگار در مناطق حاشیه شهر بود

حجت‌الاسلام و المسلمين افکار، در جريان افتتاح کانون شهيد اصلاني، اظهار کرد: اين شهيد بزرگوار با مجاهدت‌هاي خستگي‌ناپذيرش منشاء اثر ماندگار در مناطق حاشيه شهر بود.
شناسه خبر : 38125 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام والمسلمین افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضور در کانون شهید اصلانی مشهد یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به ویژگی های کم نظیر اخلاقی شهید اصلانی ابراز داشت : نوع شهادت و زمان شهادت و مکان شهادت این شهید عزیز نشان دهنده اخلاص این شهید عزیز هست .

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با بیان خدمات گسترده این شهید در منطقه بلوار صبا که از مناطق حاشیه شهر مشهد هست ابراز داشت :  خدمات شهید اصلانی در منطقه حاشیه شهر مشهد همیشه اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

 

حجت الاسلام افکار افزود : شهید اصلانی با اخلاص و وظیفه شناسی و تلاش شبانه روزی توانست خیلی از مردم این منطقه را با مسجد و فعالیت های مسجدی آشنا کند و این شهید عزیز در این منطقه صاحب اثر بوده است . و ابراز احساسات مردم منطقه و تشییع باشکوه این شهید در این منطقه به وضوح محبوبیت شهید بزرگوار را نشان داد.

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسن اصلانی فرزند شهید اصلانی ضمن برشمردن خدمات گسترده این شهید عزیز در منطقه بلوار صبا ابراز داشت : را ه شهید اصلانی پررنگ تر از همیشه ادامه پیدا خواهد کرد .

 

حجت الاسلام اصلانی اظهار داشت : شهید اصلانی به تنهائی بنیان گذار خدمات کم نظیر و ماندگاری در حوزه های مختلف سلامت و کمک به نیازمندان و همراهی مردم حاشیه شهر مشهد بوده اند.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید اصلانی در آئین اختتامیه سومین رویداد ملی فهما که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، شروع به کار کرد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد