«بهترین تابستان عمر من» به میزبانی کانون «قدر» گناباد اجرا می شود
«بهترين تابستان عمر من» به ميزباني کانون «قدر» گناباد اجرا مي شود

«بهترین تابستان عمر من» به میزبانی کانون «قدر» گناباد اجرا می شود

گندمگار از برگزاري طرح «بهترين تابستان عمر من» به ميزباني کانون فرهنگي هنري «قدر» گناباد خبر داد.
شناسه خبر : 38317 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

« مصطفی گندمکار» در گفت‌گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی؛ از اجرای طرحی با عنوان «بهترین تابستان عمر من» به همت کانون فرهنگی هنری «قدر» گناباد به مناسبت فرا رسیدن اوقات فراغت تابستانی خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری قدر گناباد بیان کرد: این کانون با توجه به مطلوب بودن شرایط جامعه از لحاظ شیوع بیماری کرونا ، تصمیم گرفت برنامه های اوقات فراغت را بصورت ویژه و منسجم با رویکر نشاطی و آموزشی برگزار کند.

گندمکار با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری می توانند فعالیت های گسترده و اثرگذاری داشته باشند ، ابراز داشت : کانون قدر شهرستان گناباد برای ایام اوقات فراغت نوجوانان در زمینه های ورزشی ، مهارتی ، و علمی آموزشی برنامه ریزی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدر از اجرای طرح فرهنگی تربیتی شمیم ولایت نیز در ایام اوقت فراغت در کانون خبر داد و بیان داشت : این کانون یکی از کانون های فعال در شهرستان گناباد هست.

 

وی ابراز داشت : ویژه برنامه های اوقات فراغت برای دانش آموزان برتر که معدل بالای 18 را داشته باشند با خدمات تفریحی همراه هست. که این خدمات برای این دانش آموزان با تخفیف ویژه ارائه می شود.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت