کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله تایباد در تعطیلات تابستانی میزبان نوجوانان است
کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله تايباد در تعطيلات تابستاني ميزبان نوجوانان است

کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله تایباد در تعطیلات تابستانی میزبان نوجوانان است

کبيري از آغاز طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله (ص) تايباد ويژه نوجوانان و جوانان به مناسبت آغاز تعطيلات تابستاني خبر داد.
شناسه خبر : 38364 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی: «عبدالرحیم کبیری» از آغاز طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله  صلی الله تایباد، به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی و ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسوال الله ص تایباد ادامه داد: این کانون با برنامه ریزی منسجم و گسترده برنامه های آموزشی و تفریحی متعددی را برای نوجوانان در ایام تابستان برنامه ریزی کرده است . که خانواده ها می توانند جهت ثبت نام نوجوانان به کانون مراجعه نمایند.

 

مدیر کانون محمد رسول الله ص تایباد کلاسهای قرآنب و مهارتی و ورزشی و اردوهای تفریحی را را از برنامه این کانون برای ایام اوقات فراغت برشمرد و ابراز داشت : با توجه به مهار شیوع بیماری کرونا امسال فعالیت های گسترده ای را برای نوجوانان تدارک دیده ایم.

 

 

کبیری افزود : این کانون با در اختیار داشتن سالن اجتماعات 300 نفره  و زمین بازی و کتابخانه فعال و امکانات متنوع فرهنگی هنری آماده خدمت رسانی ویژه اوقات فراغت هست.

 

گفتنی است این کانون همه روزه به غیر از روزهای پنجشنبه  جمعه فعال است و آماده پاسخگوئی به سوالات و درخواست های خانواده ها می باشد.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت