مدیر ستاد فهما استان خراسان رضوی با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان طرقبه شاندیز دیدار کرد
مدير ستاد فهما استان خراسان رضوي با مديران کانون‌هاي مساجد شهرستان طرقبه شانديز ديدار کرد

مدیر ستاد فهما استان خراسان رضوی با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان طرقبه شاندیز دیدار کرد

حجت الاسلام افکار با حضور در شهرستان طرقبه شانديز با مديران کانون‌هاي مساجد اين شهرستان ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 38458 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛« حجت الاسلام افکار » مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، در اولین دیدارصمیمی و نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد : تلاش جهادی و عالمانه باید سرلوحه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی در این دیدار که با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه و شاندیز و مدیران کانون های مساجد این شهرستان برگزار شد گفت :   باید مسجد مامن و مرکز نشر معارف و ارزش های اسلامی و مهم ترین سازمان فرهنگی در جامعه باشد.

 

«حجت الاسلام افکار » با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های مساجد ابراز داشت : در طول تاریخ همواره مساجد پیشران فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بودند .

 

مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان نقش حضور مردم در اداره مسجد اظهار داشت : بهترین نمونه برای نقش مردم در اداره امور فرهنگی و دینی ، نقش آفرینی مثال زدنی مردم در ایام شیوع بیماری کرونا در قالب مراکز نیکوکاری و رزمایش های مواسات و همدلی بود.

 

«افکار» با بیان نقش و اهمیت کانون های فرهنگی هنری در حرکت های مردمی فرهنگی گفت : کانون های مساجد با برنامه ریزی و تلاش جهادی باید پیشران رویداد های فرهنگی هنری در جامعه باشند.

 

در این دیدار «چاووشان» ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز ؛ با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رویداد ملی فهما ، به بیان مشکلات و نیازهای کانون های فرهنگی این شهرستان پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز رویداد فهما را رویدادی رقابتی و موثر در عرصه فعالیت های فرهنگی هنری مساجد دانست و بیان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آماده برگزاری رویداد های مشترک با کانون ها می باشد.

 

لازم بذکر است در این دیدار صمیمی به ارائه گزارش فعالیت ها و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با رویداد فهما و فعالیت های فرهنگی پرداختند.

کلمات کلیدی: ستاد فهما