کانون‌های مساجد محور برنامه‌های اوقات فراغت در مشهد مقدس قرار بگیرند
کانون‌هاي مساجد محور برنامه‌هاي اوقات فراغت در مشهد مقدس قرار بگيرند
معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس؛

کانون‌های مساجد محور برنامه‌های اوقات فراغت در مشهد مقدس قرار بگیرند

داوري، ضمن تقدير از برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد در عرصه‌هاي مختلف اظهار کرد: کانون‌ها محور برنامه هاي اوقات فراغت در مشهد مقدس قرار بگيرند.
شناسه خبر : 38574 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی: جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد مقدس با حضور تنی چند از مسئولان برگزار شد.

 

در این جلسه نعمتی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد مقدس به عنوان دبیر جلسه به قرائت مصوبات و برنامه های پیش بینی شده کارگروه اوقات فراغت شهرستان مشهد پرداخت و در ادامه مسئولین و نمایندگان دستگاه های مختلف پیشنهادات و برنامه های خود را ارائه کردند.

 

در ادامه این جلسه، «محسن داوری» فرماندار مشهد مقدس با بیان اهمیت برنامه ریزی منسجم و تشکیلاتی برای ایام اوقات فراغت تابستان اظهار کرد: همه دستگاهها و نهاد های فرهنگی باید در برنامه‌ریزی های فرهنگی خود به ترویج  گفتمان انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشند.

 

معاون استاندار و فرماندار مشهد ترویج و توسعه اخلاق اسلامی در جامعه و توجه به مسائل و آسیب‌های اجتماعی را از اولویت های برنامه های فرهنگی بر شمرد و تصریح کرد: توجه به جوانان و نوجوانان در اولویت فعالیت های فرهنگی هنری قرار بگیرد.


گفتنی است در این جلسه مقرر شد  ستاد کانون های  فرهنگی هنری مساجد  به عنوان متولی کار  و مسئول هماهنگی دستگاه ها و نهادهای فعال در حوزه فراغت در مشهد مقدس باشند.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت