بسته خدمات و تسهیلات رفاهی و تفریحی «مسجدیار» رونمایی شد
بسته خدمات و تسهيلات رفاهي و تفريحي «مسجديار» رونمايي شد
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی؛

بسته خدمات و تسهیلات رفاهی و تفریحی «مسجدیار» رونمایی شد

بسته خدمات و تسهيلات رفاهي و تفريحي «مسجديار» همزمان با آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در قالب کتابچه رونمايي و آماده بهره‌برداري شد.
شناسه خبر : 39093 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی: بسته خدمات و تسهیلات رفاهی و  تفریحی با عنوان «مسجدیار» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مشهد مقدس رونمایی شد.

«محسن داوری» در این مراسم که در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه باید نشاط و ورزش و پویایی در برنامه های اوقات فراغت در اولویت قرار بگیرند، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد مقدس در این عرصه با رونمایی از مسجد یار پیشرو هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مشهد با تاکید بر اینکه درتمامی برنامه های اوقات فراغت باید موضوع گفتمان انقلاب اسلامی مورد توجه  قرار بگیرد، افزود : امروز وظیفه تربیتی و صیانتی ما نسبت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بیشتر شده و باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

داوری گفت: مجموعه ها و نهادهای فرهنگی باید با هم افزایی و شناسایی ظرفیت ها به گونه ای برنامه ریزی کنند که موج آفرین باشند؛ از سوی دیگر این موضوع در فعالیت های فرهنگی حاشیه و متن مشهد مقدس باید دیده شود و با برنامه دقیق فرهنگی همراه باشد.

وی تصریح کرد: همه ما موظفیم که رفتار دینی در جامعه را گسترش بدهیم که در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد با در اختیار داشتن فضای مسجد و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد این هدف را محقق می کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «حسن افکار» با تشریح فعالیت های ستاد فهمای خراسان رضوی در اوقات فراغت گفت:  مسجد یار خدمتی برای هم افزایی نهادهای فرهنگی و کمک به فعالیت های کانون های مساجد است.

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد همواره در خلق فعالیت ها خدمات جدید پیشرو بودند، افزود : در برنامه های اوقات فراغت امسال پیوست گفتمان انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است که در طول اجرای فعالیت های اوقات فراغت در کانون ها اجرا خواهد شد .

وی گفت: شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم، اکران فیلم های گفتمان انقلاب اسلامی، پویش مسجدی ها و رویداد سلیمانی ها و هایش فرزندان روح الله از جمله برنامه هایی است که با موضوع ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کانون های مساجد شهر مشهد اجرایی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ، افزود: مسجد یار یک بسته خدماتی در قالب کتابچه است که در پنج موضوع تفریحی ورزشی، اسکان و پذیرائی، خدماتی و فروشگاهی، گردشگری و علمی آموزشی برنامه ریزی شده و در راستای بهره مندی فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اختیار است.

گفتنی است این مراسم عصر پنج شنبه 16 تیرماه برگزار شد.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت