آغاز فصل جدید از فعالیت‌های کانون‌های مساجد جوین
آغاز فصل جديد از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد جوين

آغاز فصل جدید از فعالیت‌های کانون‌های مساجد جوین

فصل جديدي از فعاليت‌هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جوين با تحقق هم‌افزايي با ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و مجموعه‌هاي اجرايي استان خراسان رضوي آغاز شد.
شناسه خبر : 39259 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام و المسلمین افکار در اولین سفر خود به شهرستان جوین با حجت الاسلام بوژمهرانی امام جمعه و دکتر سامقانی فرماندار شهرستان جوین دیدار و گفتگو کرد.

 

این دیدار و جلسه که با حضور تعدادی از  مسئولین اجرائی شهرستان و مدیران کانون های فعال شهرستان جوین در سالن فرمانداری برگزار شد . حجت الاسلام افکار با بیان اینکه مسجد در طول تاریخ علاوه براینکه به عنوان محلی برای عبادت و نیایش بوده است . مکانی برای مدیریت و حکومت نیز بوده است گفت : مساجد باید در متن جامعه اسلامی باشند.

 

حجت الاسلام بوژمهرانی امام جمعه شهرستان جوین تشکیل کانون های فرهنگی هنری را در مساجد را به عنوان یک اندیشه پویا و پدیده مبارکی نام برد و افزود : کانون های فرهنگی هنری باید تقویت شوند .

 

امام جمعه شهرستان جوین همچنین ابراز داشت : کانون های باید با برنامه ریزی و اثر گذاری وارد عرصه کارزار فرهنگی شوندو باید در مناطق و مساجد خود نقش خود را تعریف و مسیر درستی را برای این نقش ایجاد و دنبال کنند.

 

دکتر سامقانی فرماندار شهرستان جوین در این دیدار و در جمع مدیران اجرائی شهرستان و مدیران کانون ها فعال  گفت : بنا داریم با همدلی و برنامه ریزی فصل جدیدی از فعالیت ها را در کانون ها شروع کنیم و باید در این مسیر کانون های مساجد با تلاش و فعالیت های خود نقش خود را ایفا کنند.

 

فرماندار شهرستان جوین کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک شبکه موثر و ابزار کارآمد فرهنگی در هر شهر خواند و افزود : با تمام توان و امکاناتی که داریم از کانون های مساجد حمایت خواهیم کرد .

در این نشست جمعی دیگر از مسئولین اجرائی شهرستان جوین نیز حضور داشتند.

کلمات کلیدی: کانون مسجد