مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار دیدار کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي با معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار ديدار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمين افکار، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي با معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان سبزوار ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 39260 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام والمسلمین افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با مهندس ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار مهندس ابراهیمی فرماندار شهرستان سبزوار با بیان اینکه اگر توصیه های سالها پیش مقام معظم رهبری را در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی را جدی می گرفتیم امروز با خیلی از این مشکلات فرهنگی و اقتصادی گریبانگیر نبودیم ، گفت : تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ایده اندیشمندانه و تحول آفرین بوده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با تاکید بر نقش مساجد در توسعه فرهنگی و ترویج ارزش ها و معارف اسلامی بیان داشت : محوریت مسجد در همه حوزه ها بویژه در حوزه فرهنگی کارساز و مشکل گشا است. و باید همه ما از این ظرفیت در حوزه ها و عرصه ها مختلف بهره ببریم .

 

«ابراهیمی» فرماندار سبزوار همچنین آمادگی مجموعه نهادهای اجرائی شهرستان را برای تقویت و تعریف زمینه های همکاری با ستاد کانون های مساجد استان اعلام کرد و افزود : ما از کانون های مساجد حمایت خواهیم کرد.

 

در این دیدار حجت السلام افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت : تبدیل شده کانون های مساجد به نهاد ثمرات ارزشمندی را برا حوزه فرهنگی مساجد خواهد داشت. ایشان افزود : کانون ها آماده اجرای نهضت خدمت رسانی در حوزه های فرهنگی اجتماعی را در مناطق محروم و روستائی هستند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی همچنین انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فهما در سال 1401 را فرصت بسیار ارزشمندی برای فرهنگ هنر استان دانست و بیان کرد : با تلاش کانون های فرهنگی و هنری و مجموعه مدیران اجرائی این پایتختی فهما را براس سال دوم نیز حفظ خواهیم کرد.

 

لازم به ذکر است در این دیدار شجاع ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز گزارشی از فعلیت های کانون های مساجد را ارائه نمود.

کلمات کلیدی: کانون مسجد