جشنواره چهل‌چراغ رضوی به همت کانون‌های مساجد شهرستان سبزوار برگزار می‌شود
جشنواره چهل‌چراغ رضوي به همت کانون‌هاي مساجد شهرستان سبزوار برگزار مي‌شود

جشنواره چهل‌چراغ رضوی به همت کانون‌های مساجد شهرستان سبزوار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام افکار از برگزاري جشنواره «چهل‌چراغ رضوي» با موضوع حفظ چهل حديث رضوي به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان سبزوار خبر داد.
شناسه خبر : 39261 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی: آیین رونمایی از پوستر و آغاز به کار جشنواره «چهل‌چراغ رضوی» در دفتر امام جمعه شهرستان سبزوار برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حسن افکار» در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: جشنواره چهل‌چراغ رضوی، به میزبانی کانون های مساجد شهرستان سبزوار با حمایت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی ادامه داد: این جشنواره تا 6 مهر ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

 

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام مقیسه، امام جمعه سبزوار ضمن اشاره به اهمیت حفظ چهل حدیث و نشر و ترویج آن، از برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی قدردانی کرد.

 

امام جمعه سبزوار همچنین با بیان اینکه وجود کانون های فرهنگی هنری مساجد یک نعمت برای نظام است افزود: کانون ها باید زمینه جذب و تربیت هنرمندان متعهد و مسجدی را فراهم کنند و استعداهای هنری را کشف و پرورش دهند.

 

گفتنی است علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره با سایت www.shamstoos.ir مراجعه  کرده و یا در شبکه های اجتماعی با شماره 09052275346 ارتباط بگیرند.