گسترش همکاری‌های علمی و فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی
گسترش همکاري‌هاي علمي و فرهنگي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي

گسترش همکاری‌های علمی و فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

در ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اين استان نسبت به همکاري هاي علمي و فرهنگي دو جانبه تاکيد شد.
شناسه خبر : 39482 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد ماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با «محسن مرادی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام افکار در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد در اختیار داریم، افزود: در موضوع آموزش های مهارتی و سبک زندگی و آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد میتوانیم از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد استفاده کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: کانون‌های مساجد و دانشگاه آزاد باید در موضوع برنامه ریزی برای اجرای رویداد های فرهنگی هنری مشترک ورود کنند و با هم افزائی ظرفیت ها رویداد های ملی و استانی را برگزار کنند.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های موجود کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ارتقای علمی مدیران و اعضای کانون های مساجد از اولویت های برنامه ای ما محسوب می شود که در این زمینه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 

همچنین در ادامه این نشست، مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید نگاه متفاوتی به حوزه  فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی دارد، گفت: آمادگی کامل خود را برای اجرای رویداد های  مشترک فرهنگی و هنری و خدمات علمی و آموزشی را اعلام میکنیم.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ظرفیت های ویژه در حوزه فرهنگی هستند که باید مورد توجه گرفته و در راستای تحق این مساله همه باید در تقویت این مجموعه همکاری کنند.

کلمات کلیدی: تفاهم نامه همکاري